Het is weer zover hoor. Stelletje aso's. Hopelijk weten ze wie deze lui zijn en worden ze flink hard aangepakt. Weer flink wat drank in het spel natuurlijk, maar alsnog onbegrijpelijk dat mensen zoiets doen.quote:UDEN - Ambulancepersoneel is in de nacht van zaterdag op zondag in Uden door omstanders belaagd.
Toen de ambulance in de Kersenstraat kwam om een gewonde hulp te verlenen, begonnen omstanders te slaan en bedreigingen te uiten. De ambulancemedewerkers zijn daarop met het slachtoffer weggevlucht, aldus de politie zondag.
Melding
De meldkamer kreeg rond middernacht een melding over een vechtpartij waarbij een gewonde was gevallen. Zowel politie als ambulance spoedden zich naar het incident, waar de ambulance als eerste aankwam.
Zij troffen een grote groep mensen en de gewonde aan. Meerdere omstanders begonnen gelijk te dreigen. ''Als ze het slachtoffer niet zouden redden, zou hen iets overkomen'', aldus de politie. Ondertussen werd het ambulancepersoneel door omstanders vastgepakt en belemmerd in hun werk.
quote:''Als ze het slachtoffer niet zouden redden, zou hen iets overkomen'', aldus de politie.
wat een debielenquote:Ondertussen werd het ambulancepersoneel door omstanders vastgepakt en belemmerd in hun werk.
Andere bewoording, zelfde gedachten.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:53 schreef Hpzone het volgende:
Gewoon de politie met scherp laten schieten op dat soort teringvolk.
dat was helaas mijn eerste gedachten ook toen ik het stukje las ...quote:
Nu ook al in Uden?quote:
Die hebben we inderdaad eerder gehoord.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:41 schreef RAVW het volgende:
zeker met dit stukje ... 'Als ze het slachtoffer niet zouden redden, zou hen iets overkomen''
Inderdaad, doe maar een bron anders is het niks anders dan het opnieuw opjutten van mensen van een geval van meer dan een jaar oud?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Die hebben we inderdaad eerder gehoord.
Alsof de politie wederom gaat bevestigen dat het hier om marokaans tuig gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 11:59 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Inderdaad, doe maar een bron anders is het niks anders dan het opnieuw opjutten van mensen van een geval van meer dan een jaar oud?
Pfffff, het zal me aan mijn kont roesten wat voor gasten het waren, maar als dit nou gebruikt wordt om mensen weer tegen elkaar op te zetten, dan heb ik er wel een probleem mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof de politie wederom gaat bevestigen dat het hier om marokaans tuig gaat
Kan niet zo snel een bron van het artikel vinden, alleen van de nasleep ervan (ambulance stakingen enzo).quote:Op zondag 25 januari 2009 11:59 schreef Killjoy het volgende:
Inderdaad, doe maar een bron anders is het niks anders dan het opnieuw opjutten van mensen van een geval van meer dan een jaar oud?
Hier heb je een LINK waarin het verteld wordquote:Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kan niet zo snel een bron van het artikel vinden, alleen van de nasleep ervan (ambulance stakingen enzo).
Was iig afgelopen September, toen een 15 jarige knul was neergestoken en zijn grote broer het ambulance personeel bedreigde.
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:53 schreef Hpzone het volgende:
Gewoon de politie met scherp laten schieten op dat soort teringvolk.
Dat één zo'n incident vervolgens users ertoe zet om te denken dat vervolgens elk soortgelijk incident door Marokkanen wordt gepleegd, doet me denken aan heksenjachtlogica, maar, beter nog, geeft het mij de volgende expressie:quote:Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kan niet zo snel een bron van het artikel vinden, alleen van de nasleep ervan (ambulance stakingen enzo).
Was iig afgelopen September, toen een 15 jarige knul was neergestoken en zijn grote broer het ambulance personeel bedreigde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |